جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

گرافيك و خلاقيت

طراحي لوگو و آرم در كرج چگونه است؟

۵۵ بازديد

طراحي لوگو در كرج

طراحي هاي لوگو در كرج توسط آژانس آنلاين گرافيكي تبليغاتي ريوال / آرم عنصري گرافيكي از علائم ديداري است به‌طوري كه با سبك حروف يا قلم خاصي تنظيم شده يا با اشكال تصويري به صورت ويژه (و نه الزاماً خوانا) چيده شده‌است. شكل، رنگ، سبك حروف و ... بايد مشخصاً از ديگر علايم مشابه ديگر متفاوت باشد.

طراحي هاي لوگو در كرج يك بخش مهم از طراحي گرافيك دراستان كرج نيز است. يك آرم يا سمبل  اصلي يك سيستم شناسايي پيچيده است كه بايد بطور عملكردي در كليه ارتباطات يك سازمان گسترش يابد. بنابراين ،طراحي آرم ها و تركيب آنها در يك سيستم هويت بصري يكي از دشوارترين و مهمترين زمينه هاي طراحي گرافيك است. آرم ها در سه طبقه بندي قرار مي گيرند (كه مي توانند تركيب شوند). ايده هاي تصويري ، اشكال كاملاً انتزاعي هستند. نقاشي ها نمادي ، طرح هاي نمايشي هستند. آرم ها (يا كلمات كليدي) نام يا نام هاي اوليه شركت را نشان مي دهد. از آنجا كه آرم ها به معناي نمايندگي نماد هاي شركت ها يا هويت شركت ها و تقويت شناخت فوري مشتري آنها است ، اغلب براي طراحي مجدد و تاثير گذاري روي مخاطب سودمند است.

لوگو در كرج

همانگونه كه مي دانيد هر شركت، اداره، سازمان و يا نهاد خصوصي و دولتي با يك “نماد” يا “نشانه” شناخته مي شود. به عنوان مثال شركت ايران خودرو با آرم “اسب” (سمند) شناخته شده است. اين امر به نحوي “برنديگ” و برند سازي براي آن شركت است.

برنديگ و هويت بصري شاخه اي از حوزه تبليغات و بازاريابي است كه با زيبايي شناسي بصري در حوزه گرافيك و طراحي عجين شده است. يك آرم و لوگو يا نماد يك شركت خوب،  مي بايست داراي خصوصياتي ارزشي اقتصادي و هنري والايي باشد تا بتواند به صورت اجمالي معرف آن شركت يا ارگان در كوتاه ترين زمان ممكن باشد. شركت هاي زيادي در دنيا امروزه از امر برنديگ براي مطرح شدن و رقابت استفاده مي كنند.

تفاوت نوشته و لوگو در چيست؟

تفاوت نوشته با آرم در اين است كه صرفا شما را متمايز مي كند و اين امر بسيار مهم خواهد بود، نماد بانك ملت را در نظر بگيريد شما اگر در خياباني نا آشنا به دنبال اين بانك بگرديد صرفا چشم و ذهن شما به دنبال نماد اين بانك خواهد گشت، حال اگر در يك خيابان به دنبال يه بانك با نوشته معمولي بوديد چقدر سخت تر بود. اين تنها بخش كوچكي از برند سازي و نماد سازي در تبليغات است. از آنجايي كه در اين بخش قصد بر توضيح “طراحي لوگو” در مديوم رسانه اي داريم اين مبحث را در اينجا خاتمه داده و به “طراحي لوگو” و يا “نشان واره” خواهيم پرداخت.

طراحي هاي لوگو در كرج تلفيقي از ماهيت و شاكله ي شركت شماست. يك تبليغ و لوگو كه حتي بعد از مدت زمان استفاده از آن نيز هنوز جذاب و قابل تكرار و حتي به صورت فوكاهي مورد استفاده باشد، لوگو موفقي است به عنوان مثال “صاايران، هر روز بهتر از ديروز، دين، دين” اين برندسازي آنقدر محبوب و موفق بوده است كه حتي بعد از حيات بصري و شنيداري خود نيز امتداد داشته و بارها و بارها تكرار شده است.

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.